خرید بازی NHL Legacy Edition برای XBOX 360

شناسه محصول: GKXBOX-153 دسته: , ,

NHL Legacy Edition یک عنوان زیبا در سبک ورزشی است که در سال ۲۰۱۵ توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360  و کنسول های نسل هشتمی PS4 / XBOX One عرضه شده است . سری بازی های NHL کمپانی EA را می توان از معتبر ترین و بهترین بازی های ورزشی در رشته هاکی روی یخ دانست .

۵۹۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی هاکی روی یخ 16

نقد و بررسی بازی هاکی روی بخ

شرکت EA که همیشه در زمینه تولید بازی های ورزشی پیشتاز بوده با انتشار عناوین ورزشی با شبیه سازی بسیار دقیق بخش بزرگی از بازار بازی های ورزشی را در اختیار دارد . این شرکت همیشه سعی داشته تا در عناوینی که هر ساله نسخه جدید از آن منتشر می شود سیر تکاملی خوبی را در گیم ها ایجاد کند که NHL نیز جزوی از این دسته بوده است.

نسخه نسل هشتمی ویژگی هایی که غیبت آن ها آشکار بوده اند را به عنوان برمیگرداند. طرفداران هاکی دو راه دارند، تجربه NHL Legacy Edition که فهرست تمامی بازیکنان و برنامه های مسابقات را آپدیت کرده و یک هاکی کامل می باشد. تجربه NHL 16 که تیم های آنلاین ۶v6 ، پشتیبانی از co-op آنلاین، یک لیگ ورزشی ارتقا یافته EA Sport و دو مُد Be A Pro و Be A GM را ارائه می دهد و Mascots نیز به بازی اضافه می شود.

بهترین قسمت ان اچ ال گیم پلی و فیزیک است که با شبیه سازی بی نظیر EA حسی کامل و تکرار نشدنی را از ورزش هاکی روی یخ به شما منتقل می کند . بدون شک اگر شما نیز از علاقه مندان به بازی های ورزشی و مخصوصا این رشته ورزشی هستید فرصت تهیه بازی هاکی روی یخ را با کیفیت و بسته بندی از جهش گیم از دست ندهید .

ژانر: ورزشی
فرمت: (ISO (XGD3
FW: iXtreme LT+ v3.0

این عنوان هنوز در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ثبت نشده است. پس از ثبت و در صورت عدم تایید و بنا به درخواست ساماندهی حذف خواهد شد.

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 100 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی NHL Legacy Edition برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید