خرید بازی Beyond Two Souls برای PS3 کپی خور

Beyond Two Souls نام یکی از جدیدترین عنوانهای انحصاری کنسول PS3 است که چندی پیش در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو قدرتمند Quantic Dream روانه بازار شد . بازی Beyond Two Souls توسط کارگردان نام آشنای بازیهای رایانه ای یعنی دیوید کیج ساخته شده که عناوین محبوب Farenheit و Heavy Rain را در کارنامه دارد و در آن Ellen Page بازیگر سر شناس هالیوودی استفاده شده است و نقش کاراکتر اصلی را او ایفا میکند .

۱۸۱۰۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Beyond Two Souls برای PS3

خرید بازی Beyond Two Souls

نقد و بررسی ماورا ۲ روح

بازی Beyond Two Souls داستانی عمیق و متفاوت را با شاخ و برگهای فراوان دنبال میکند که دارای شیوه نویی در روایت داستان است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است و با فلش بکهای مختلف به داستان و جسته و گریخته روایت کردن داستان شخصیت اصلی Jodie بازیباز را تا پایان داستان تشنه کشف سرنوشت Jodie نگه خواهد داشت .

ماورای دو روح  داستان دختری با نام Jodie را روایت میکند که روحی ماورایی با نام Aiden همراه اوست که گاهی کمکیار او و گاهی موجب ترس و وحشت او میشود . Aiden روحی ناشناخته است که قابلیتهای زیادی را Jodie اعطا میکند و امکان با خبر شدن از محیط اطراف, جا به جایی اجسام مختلف , عبور از دیوار و حتی کنترل ذهن اطرافیان را به Jodie میدهد .

داستان حول Jodie و Aiden و دنیای عجیبی که ما بین این دو حکمفرمایی میکند روایت میشود که غالبا برای Jodie دردسرساز است و او را از زندگی عادی دور کرده است و موجب استفاده نیروهای نظامی از این قابلیت او شده است .

اگر بازیهای Farenheit و Heavy Rain را تجربه کرده باشید کار زیادی برای یادگیری روند گیم پلی نخواهید داشت و چالشهای مختلف مراحل و گفتگو با کاراکترهای مختلف به خوبی برای شما قابل درک است . گیم پلی بازی Beyond Two Souls در گشت و گذار Jodie در محیطهای مختلف, انجام ماموریتهای مختلف , تعقیب و گریز پلیس و درگیری با هیولاهای مختلف خلاصه میشود و در وابسته به مرحله, هیجانی یا آرام دنبال خواهد شد .

از دیگر ویژگیهای ماورای دو روح میتوان به قدرت تصمیم گیری در آن اشاره کرد که همانند دیگر ساخته های دیوید کیج است و در پایان وابسته به نحوه عملکرد شما, پایانی متفاوت را تجربه خواهید کرد .

گرافیک از دیگر نکات قوت این است که به زیبایی هرچه تماتر طراحی شده و چهره کاراکترها و حالات احساسی به وضوح در چهره آنها قابل تشخیص است و محیطهای مختلف بازی که در آب و هوای مختلف اتفاق می افتد بسیار زیبا و طبیعی طراحی شدند و افکتهای مختلف همانند انفجار و صحنه های سینمایی بسیار عالی طراحی شده اند . اگر از علاقمندان به بازی های ماجراجویی هستید فرصت تهیه بازی بی نظیر ماورا ۲ روح را از جهش گیم از دست ندهید .

آیدی : BCUS98298
قابل اجرا بر روی فرمویر : CFW 4.46 – 4.41- 3.55

شماره ثبت در بنیاد بازی‌های رایانه‌ای : این بازی هنوز در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ثبت نشده است. پس از ثبت و در صورت عدم تایید و بنا به درخواست ساماندهی حذف خواهد شد.

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 135 گرم
نظرات کاربران
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید