خرید بازی Blur برای XBOX 360

Blur یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری است که در سال ۲۰۱۰ توسط Bizarre Creations ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC عرضه شده است . اگر از آن دسته از افراد هستید که انواع عناوین ماشین سواری مانند نید فور اسپید را تجربه کرده اید به شما پیشنهاد میکنیم که اگر بازی Blur را انجام نداده اید به هیچ وجه از دست ندهید.

۵۹۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Blur برای XBOX 360 ایکس باکس

خرید بازی Blur برای XBOX 360 ایکس باکس

بازی Blur را میتوان رقیب بازی های بزرگی همچون Need For Speed, Forza Horizon و Gran Turismo دانست. انواع ماشین های کمپانی های بزرگ مانند پورشه ، لامبورگینی ، مرسدس بنز ، شورلت ، بی ام وی ، فراری و آ او دی و غیره وجود دارد و شما در اوایل با ماشین های کلاس های پایین تر به مسابقه میپردازید و هر چقدر که پیش بروید ماشین های کلاس ها بالاتر را میتوانید آزاد کنید و با آن ها به رانندگی بپردازید. یکی از دلایلی که این عنوان از دیگر بازی های هم سبک خود متمایز شده است, وجود خشونت و درگیر ماشین ها با سلاح های قدرتمند است که باعث جذابیت دو چندان شده است.

این سلاح ها و قدرت ها از جمله سرعت ، مین ها ، گلوله های آتشین ، محافظ و غیره هستند که به صورت آیکون هایی شیشه ای در مسیر رقابت شما قرار دارد، برای مثال اگر در طول مسیر گلوله های بزرگ آتشین را بگیرید با پرتاب کردن به سمت ماشینی که در تیررس شما است ، می توانید آن را چندین متر به هوا بفرستید و به آن آسیب برسانید. گرافیک و طراحی ماشین ها بسیار واقعی انجام شده است و شما انواع ماشین ها کمپانی بزرگ را می توانید رانندگیش را تجربه نمایید. شما در بازی Blur بستگی به این که نفر اول ، دوم یا سوم میشوید ، به شما امتیازات طلایی ، نقره ای و برنزی داده میشود و با امتیاز که کسب می کنید با رسیدن به حد لازم ، تعدادی از ماشین های جدیدتر و پرقدرت تر ظاهر میشوند.

عکس های بیشتر از بازی Blur:

خرید بازی Blur برای XBOX 360 ایکس باکس

خرید بازی Blur برای XBOX 360 ایکس باکس

خرید بازی Blur برای XBOX 360 ایکس باکس

خرید بازی Blur برای XBOX 360 ایکس باکس

خرید بازی xbox

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 100 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Blur برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید