خرید بازی Resident Evil HD Remaster برای PS3 کپی خور

شناسه محصول: GKPS3-121 دسته: , ,

Resident Evil HD Remaster نسخه ی بازسازی شده ای از اولین نسخه ی فرانچایز محبوب Resident Evil می باشد. در کنار بازسازی های گرافیکی، صوتی و جلوه های بهینه شده، داستان بازی هم کامل تر شده است. این عنوان یکبار دیگر چالشهای رزیدنت اویل ۱ را به همراه داستانی جذاب و گرافیکی با جزئیات بسیار بالاتر به تصویر میکشد که حکم عنوانی نوستالژیک و در عین حال مدرن را دارد .

۱۵۱۰۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Resident Evil HD Remaster برای PS3

خرید بازی رزیدنت اویل 1 اچ دی ریمستر PS3

نقد و بررسی بازی شیطان مقیم بازسازی اچ دی

داستان بازی Resident Evil HD Remaster درباره گروه Alpha است، که بدنبال تیم Bravo راهی کوهستان آرگلی می شوند، Joseph Frost یکی از اعضای گروه آلفا به محض ورود به کوهستان آرگلی و حومه Racoon با جسد Kevin Doooley که یکی از اعضای گروه آلفا یا همان S.T.A.R.S است، در آنجا کشته شده است روبرو می شود و در این هنگام با سگ های خونخواری مواجه می شود و توسط آن سگ ها کشته می شود.

هلی کوپتری که گروه آلفا را پیاده کرده است از مهلکه فرار می کند و ۴ نفر باقیمانده برای نجات جان خود خود را به کاخ تاریخی که در آن محل است، پناه می برند، اما با وارد شدن به کاخ و عمارت تاریخی با تعدادی از افراد گروه Bravo مواجه می شوند، و متاسفانه اعضای گروه براوو به زامبی های وحشتناکی مبدل شده اند و این سرنوشت شوم دامن گیر تمام گروهشان شده است و این سرآغاز داستان نسخه HD Remaster است و الان شما باید با یکی از کارکترهای Jill Valentine و Chris Redfield بازی را شروع کنید و هر کدام را انتخاب نمایید ،

یکی از آن ها ناپدید میشود. علاوه بر کریس و جیل barry Burton و Albert Wesker هم در بازی حضور دارند. حالا شما باید به دنبال علت این رویداده های مهلک در آن عمارت بزرگ بگردید و موجودات بسیار خطرناک ، زامبی ها و سگ های خونخوار در هر جا از کاخ در کمین شما هستند.

آیدی : BLJM61211
قابل اجرا بر روی فرمویر : +CFW 4.65

این بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ثبت شده است : کد ۵۵۰۱

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 135 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Resident Evil HD Remaster برای PS3 کپی خور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید