خرید بازی Assassins Creed Rogue برای PS3 کپی خور

شناسه محصول: GKPS3-108 دسته: , , ,

Assassins Creed Rogue جدیدترین نسخه از سری اساسین کرید در سبک اکشن, ماجرایی است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Ubisoft برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC عرضه شده است. داستان Rogue بین سال های ۱۷۵۲ و ۱۷۶۱ رخ می دهد و همانند دیگر عناوین این سری در این بازه زمانی یک اتفاق تاریخی مهم رخ داده است. جنگی معروف به جنگ هفت ساله که بین بیشتر قدرت های مهم دنیا رخ می دهد و تأثیراتی مهم بر اروپا و آمریکا می گذارد.

۸۷۰۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Assassins Creed Rogue برای PS3

کپی خور

خرید بازی اساسین کرید سرکش

نقد و بررسی فرقه حشاشین سرکش

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. Shay دو سال ابتدایی در داستان یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای Assassins Creed Rogue بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام این نسخه نیز همین سرکشی وی است.

گیم پلی بازی را می توان یک کپی برداری از Black Flag دانست تا جایی که حتی HUD تغییر خاصی نکرده است و همچنان ترکیبی از مراحلی در خشکی و مراحل کشتی رانی می شود. البته از آنجایی که Shay در طول بازی Assassins Creed Rogue یک Templar می شود، تغییراتی در گیم پلی به وجود آمده است. بخشی از این تغییرات به واسطه قدرتمند بودن Templarها از جنبه مالی و تجهیزات است. به عنوان مثال شما مجهز به یک تفنگ دوربرد (Rifle) و یک نارنجک انداز (Grenade Launcher) هستید.

نقد و بررسی اساسین کرید سرکش

یا بر روی کشتیتان به نام Morrigan به یک مسلسل مجهز هستید و خود می توانید به پشت آن بروید و دیگر کشتی ها را به اعماق دریا بفرستید. ۵ مکان اصلی وجود دارد که عبارتند از : مناطق شمالی اقیانوس اطلس ، نمایی تازه از شهر نیویورک، شهر Quebec در شرق کانادا، ایالت Alabama در جنوب آمریکا و منطقه ای جدید با نام Appalachian River Valley که رودخانه ای است که شهر کبک را به ایالت آلاباما متصل می کند.

گرافیک و حتی فیزیک کاراکتر ها کوچک ترین تغییری نسبت به Black Flag نکرده است و بازی همان چیزی است که در Assassins Creed IV Black Flag دیده اید. فضا سازی قطب شمال خوب از کار در آمده است و وجود کوه های یخ زده در اطرف محیط به این امر کمک کرده است. کشتی اصلی Shay در این نسخه Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد.

آیدی : BLUS31465
قابل اجرا بر روی فرمویر : +CFW 4.65

این بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ثبت شده است : کد ۵۳۱۱

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 135 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Assassins Creed Rogue برای PS3 کپی خور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید