خرید بازی Blightbound برای pc کامپیوتر

امروزه بازی‌های زیادی سعی می‌کنند شمارا به یک سیاه‌چال بکشانند و آنگاه موجی از دشمنان را به‌سوی شما سرازیر کنند. استودیو Ronimo Games در ادامه این روند، بازی Blightbound را که یک اثر نقش‌آفرینی چند نفره را به همت شرکت Devolver Digital راهی بازار کرده که شمارا همراه سه قهرمان آماده و مسلح می‌کند که باید از کوهستانی خطرناک بالا روند و در آخر خود را به سرزمینی افسانه‌ای به نام Blight برسانند. انواع و اقسام سلاح‌ها و تکنیک‌های مبارزه همراه شماست تا این ماجراجویی مرگ‌بار را با دست‌پر تمام کنید؛ مهم‌ترین ویژگی بازی، قابلیت کوآپ و امکان تجربه‌ی آن به‌صورت گروهی است که شاید تنها مزیت این اثر چندنفره به شمار رود.

۵۹۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Blightbound برای pc کامپیوتر

تعداد  دیسک های بازی : ۲ دیسک

خرید بازی Blightbound امروزه بازی‌های زیادی سعی می‌کنند شمارا به یک سیاه‌چال بکشانند و آنگاه موجی از دشمنان را به‌سوی شما سرازیر کنند. استودیو Ronimo Games در ادامه این روند، بازی Blightbound را که یک اثر نقش‌آفرینی چند نفره را به همت شرکت Devolver Digital راهی بازار کرده که شمارا همراه سه قهرمان آماده و مسلح می‌کند که باید از کوهستانی خطرناک بالا روند و در آخر خود را به سرزمینی افسانه‌ای به نام Blight برسانند. انواع و اقسام سلاح‌ها و تکنیک‌های مبارزه همراه شماست تا این ماجراجویی مرگ‌بار را با دست‌پر تمام کنید؛ مهم‌ترین ویژگی بازی، قابلیت کوآپ و امکان تجربه‌ی آن به‌صورت گروهی است که شاید تنها مزیت این اثر چندنفره به شمار رود.

بازی Blightbound روایت زندگی جنگجویانی است که دهه‌ها پیش، دشمنی قدرتمند را پس از سالها نبرد نابود کردند و پس‌ازآنکه صلح و صفا به سرزمینشان بازگشت؛ مبارزه را کنار گذاشتند و به‌سوی زندگی رفتند. دیری نپایید که این خوشحالی به غم تبدیل شد و بار دیگر، سروکله‌ی دشمنان قدیمی پیدا شد و این قهرمانان شصتشان خبردار شد که باید منبع ایجاد دشمنان را که یک غبار جادویی غلیظ است را نابود کنند؛ رسیدن به این منطقه کار ساده‌ای نیست و دشمنان، پی‌درپی سد راهتان خواهند شد و اجازه‌ی پیشروی را نخواهند. دنیای بازی Blightbound سرشار از مناطق تاریک و دشمنان سرسخت است؛ اما مبارزه با این افراد راه به‌جایی نمی‌برد و باید منبع تولید آن‌ها و همان غبار جادویی را نابود کرد. بازی به شما اجازه‌ی جستجو در گردش در سیاه‌چال‌های مختلفی را می‌دهد که سرشار از دشمنان خطرناک و منابع مهم و اساسی هستند. ازآنجایی‌که المان‌های نقش‌آفرینی در بازی یافت می‌شود، امکان غارت و کسب آیتم‌های مختلف را خواهید داشت و لازم است که شخصیت خود را به‌صورت پی‌درپی ارتقاء دهید و دست‌پر جلوی حریفان تادندان‌مسلح قرار بگیرید.

Blightbound اولین بار در تیر ۲۰۲۰ به‌صورت محدود منتشر شد و توانست با دریافت بازخوردها و آپدیت‌های منظم، به نقطه‌ی رضایت بخشی دست پیدا کند. بازی در ابتدا تنها کنترل یک قهرمان را به شما می‌دهد و نمی‌توانید شخصیت‌های دیگر بازی را برگزینید؛ اما هر چه پیشرفت می‌کنید، امکان استفاده از شخصیت‌ها و قابلیت‌های تازه را خواهید داشت. نکته‌ی مهم در مورد این اثر مهیج آن است که بازی نسبت به رقیبان خود، اندکی بهتر عمل کرده و به‌جای آنکه بازی‌کن را مجبور به فشردن چند دکمه‌ی تکراری کند، یک‌روند تاکتیکی به گیم پلی بخشیده و امکان اعمال استراتژی‌های مختلف حین مبارزه وجود دارد. اگرچه دانلود بازی Blightbound می‌تواند ساعات مفرحی برای شما بسازد و در دنیایی تاریک و جادویی غرقتان کند؛ اما ایراداتی در بازی وجود دارد که نمی‌توان از چشم بست و به‌نوعی، گیم پلی حس یک اثر کامل را ندارد و نیاز به آپدیت‌های بیشتر وجود دارد. اگر از این سبک بازی خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم آثار محبوبی مانند Hades و Path of Exile را هم امتحان کنید.

عکس های بیشتر بازی : 

خرید بازی Blightbound برای pc کامپیوتر

خرید بازی Blightbound برای pc کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i5-2500K (4 * 3300) or equivalent | AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB) | Radeon R9 285 (2048 MB) | Mobile: GeForce GTX 1050 Mobile
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i7-6700K (4 * 4000) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 (4096 MB)
Storage: 4 GB available space

خرید بازی pc

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 110 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Blightbound برای pc کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید