خرید بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر pc – کال اف وارزون

(2 بررسی مشتری)

ازی Call of Duty Warzone 2 تجربه کاملا جدیدی از بتل رویال رسمی مجموعه Call of Duty را به ارمغان می‌آورد و احتمالا قرار است که این‌بار کیفیت و گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه گذشته تغییر پیدا کند. سری وارزون قرار است که تحول بزرگی به‌همراه داشته باشد، چرا که این نسخه در واقع همان فصل اول بازی Modern Warfare 2 بوده و دنباله‌ای برای Warzone 1 محسوب می‌شود. این دنباله موفق یک تجربه کاملا رایگان و جدید است که با سلاح‌های جدید، وسایل نقلیه جدید، اپراتورها، بخش Gulag 2.0 و تعداد زیادی نقشه همراه شده است. گویا مکانیسم بازی هم هم تازه‌سازی شده است.

۳۲۸۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر pc – کال اف وارزون

خرید بازی Call of Duty Warzone 2.0 برای کامپیوتر

تعداد دیسک : ۷

خرید بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر pc - کال اف وارزون

بازی Call of Duty Warzone 2 تجربه کاملا جدیدی از بتل رویال رسمی مجموعه Call of Duty را به ارمغان می‌آورد و احتمالا قرار است که این‌بار کیفیت و گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه گذشته تغییر پیدا کند. سری وارزون قرار است که تحول بزرگی به‌همراه داشته باشد، چرا که این نسخه در واقع همان فصل اول بازی Modern Warfare 2 بوده و دنباله‌ای برای Warzone 1 محسوب می‌شود. این دنباله موفق یک تجربه کاملا رایگان و جدید است که با سلاح‌های جدید، وسایل نقلیه جدید، اپراتورها، بخش Gulag 2.0 و تعداد زیادی نقشه همراه شده است. گویا مکانیسم بازی هم هم تازه‌سازی شده است.

بزرگ‌ترین نقشه بتل رویال بازی که Al Mazrah نام دارد، بازیکنان را به غرب آسیا خواهد برد و نقشه‌های کلاسیک سری Modern Warfare را نیز به همراه دارد. در حین کاوش بیشتر در نقشه بازی، می‌توانید به نقشه‌های کلاسیکی مانند های‌رایز، کوآری، ترمینال، شوداون و دوم هم دسترسی داشته باشید. این نقشه همچنین از مکانیک‌های شنای نسخه دوم Modern Warfare هم بهره می‌برد. بنابراین، رودخانه‌ها و اقیانوس‌ها همگی از طریق شنا یا قایق قابل عبور خواهند بود. گیم‌پلی بازی شبیه به نسخه قبلی بوده و البته مکانیک‌های جدیدی را هم داریم که گیم‌پلی بازی را متحول می‌کند. شما در این نسخه می‌توانید در بخش Last Man Standing هم به رقابت پردازید.

خرید بازی کامپیوتر

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 520 گرم
نظرات کاربران
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها2

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید