خرید بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC کامپیوتر

Crash Bandicoot 4 Its About Time بازی جدیدی در سبک پلتفرمر می باشد که در سال ۲۰۲۱ توسط Activision ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری محبوب و پرطرفدار کراش بندیکوت ۴ هستید، ما برایتان یکی از عناوین جدید در این سری را آماده کرده‌ایم. با خاتمه یافتن سه‌گانه‌ی کراش بندیکوت، اکنون نوبت به نسخه به‌روزرسانی‌شده این بازی رسیده است. این نسخه از بازی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتونی چند سال اخیر به حساب می‌آید و برای دوست‌داران کراش به شدت اعتیادآور است. داستان نسخه چهارم سری محبوب و پرطرفدار کراش بندیکوت، در مورد جدال میان کراش و دکتر نئو کرتکس است. در این نسخه، باری دیگر خطر در بیخ گوش شماست و دکتر کرتکس با حقه‌ای جدید به دنبال شکار کردن کراش دوست‌داشتنی ماست. با باز شدن دروازه‌ای که ابعاد مختلف دنیا را به هم وصل می‌کند، اکنون کراش و کوکو در معرض حملات گسترده‌ای قرار گرفته‌اند که این به خودی خود، یک ماجراجویی تازه را در دنیای کراش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۱۱۸۰۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC کامپیوتر

تعداد دیسک های بازی : ۶ دیسک

خرید بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC کامپیوتر

خرید بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time بازی جدیدی در سبک پلتفرمر می باشد که در سال ۲۰۲۱ توسط Activision ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری محبوب و پرطرفدار کراش بندیکوت ۴ هستید، ما برایتان یکی از عناوین جدید در این سری را آماده کرده‌ایم. با خاتمه یافتن سه‌گانه‌ی کراش بندیکوت، اکنون نوبت به نسخه به‌روزرسانی‌شده این بازی رسیده است. این نسخه از بازی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتونی چند سال اخیر به حساب می‌آید و برای دوست‌داران کراش به شدت اعتیادآور است. داستان نسخه چهارم سری محبوب و پرطرفدار کراش بندیکوت، در مورد جدال میان کراش و دکتر نئو کرتکس است. در این نسخه، باری دیگر خطر در بیخ گوش شماست و دکتر کرتکس با حقه‌ای جدید به دنبال شکار کردن کراش دوست‌داشتنی ماست. با باز شدن دروازه‌ای که ابعاد مختلف دنیا را به هم وصل می‌کند، اکنون کراش و کوکو در معرض حملات گسترده‌ای قرار گرفته‌اند که این به خودی خود، یک ماجراجویی تازه را در دنیای کراش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

داستان نسخه چهارم بازی، درست بعد از پایان رویدادهای قسمت سوم این سری اتفاق می‌افتد. در واقع وقتی که دکتر نئو کورتکس، دکتر ان. تروپی و اوکایوکا از زندان فضا زمانی که در آن حبس شده بودند، فرار کرده و در نتیجه آن، شکافی در زنجیره فضا-زمان به وجود آورده‌اند. اکنون کراش و کوکو باید با کمک چهار ماسک کوانتومی که در قسمت‌های قبل وجود داشتند، دنیا را به حالت قبل بازگردانده و سه دشمن خود را به سزای عمل‌شان برسانند.

عکس های بیشتر بازی :

خرید بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
CPU: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
RAM: 8GB RAM
Video: Nvidia GTX 600 or AMD Radeon HD 7950
HDD: 30GB
Broadband Internet Connection Required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
CPU: Intel Core i5-2500k or AMD Ryzen 5 1600X
RAM: 16GB RAM
Video: Nvidia GTX 970 or AMD R9 390
HDD: 30GB
Broadband Internet Connection Required

خرید بازی PC

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 170 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید