خرید بازی Gran Turismo Sports برای PS4 کپی خور

بازی گرن توریسمو اسپورت توسط استودیو Polyphony Digital ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ شرکت سونی آن را به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه نمود. همانند عناوین قبل، این بازی شامل دو حالت Sport و Arcade می‌باشد و همچنین مسابقات آنلاین از ویژگی دیگر این بازی است.

۴۸۰۰۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Gran Turismo Sports برای PS4

کپی خور

خرید بازی Gran Turismo Sports برای PS4

بازی گرن توریسمو اسپورت توسط استودیو Polyphony Digital ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ شرکت سونی آن را به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه نمود. همانند عناوین قبل، این بازی شامل دو حالت Sport و Arcade می‌باشد و همچنین مسابقات آنلاین از ویژگی دیگر این بازی است و محتوای بیشتری نسبت به عنوان قبلی دارد. برخلاف شماره ۵ و ۶، در این بازی شاهد سیستم پویای آب و هوایی و چرخه روز و شب نیستیم با این‌حال بازیکنان اختیار انتخاب زمان مسابقات خود را دارند.

| Gran Turismo Sport [CUSA02168, v1.14, Firm 5.05] – MorpheusGames |

عکس های بیشتر:

بازی گرن توریسمو اسپورت توسط استودیو Polyphony Digital ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ شرکت سونی آن را به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه نمود. همانند عناوین قبل، این بازی شامل دو حالت Sport و Arcade می‌باشد و همچنین مسابقات آنلاین از ویژگی دیگر این بازی است و محتوای بیشتری نسبت به عنوان قبلی دارد. برخلاف شماره ۵ و ۶، در این بازی شاهد سیستم پویای آب و هوایی و چرخه روز و شب نیستیم با این‌حال بازیکنان اختیار انتخاب زمان مسابقات خود را دارند. | Gran Turismo Sport [CUSA02168, v1.14, Firm 5.05] – MorpheusGames |

خرید بازی ps4

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 300 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Gran Turismo Sports برای PS4 کپی خور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید