خرید بازی Open Country برای pc کامپیوتر

بسیاری از ما دوست داریم تا زندگی شهری خودمان را رها کنیم و دل به طبیعت بزنیم. طبیعت بکر، مکانی است که از آلودگی و شلوغی شهر دور بوده و آرامشی متفاوت در آن نهفته است؛ اما شاید این کار برای هرکسی میسر نباشد و تجربه‌اش، فقط در رؤیاها در سر پرورانده شود. بازی Open Country از استودیو FUN labs امکان این کار را در قالب یک بازی ویدیویی به شما می‌دهد تا دل به طبیعت زده و زندگی جدیدی را شروع کنید.

۷۳۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Open Country برای pc کامپیوتر

تعداد دیسک های بازی : ۳ دیسک

خرید بازی Open Country برای pc کامپیوتر

خرید بازی Open Country بسیاری از ما دوست داریم تا زندگی شهری خودمان را رها کنیم و دل به طبیعت بزنیم. طبیعت بکر، مکانی است که از آلودگی و شلوغی شهر دور بوده و آرامشی متفاوت در آن نهفته است؛ اما شاید این کار برای هرکسی میسر نباشد و تجربه‌اش، فقط در رؤیاها در سر پرورانده شود. بازی Open Country از استودیو FUN labs امکان این کار را در قالب یک بازی ویدیویی به شما می‌دهد تا دل به طبیعت زده و زندگی جدیدی را شروع کنید.

شما در بازی، در نقش فردی بازی می‌کنید که زندگی شهری را رها کرده و با کوله‌پشتی خود، برای تجربه‌ای جدید در طبیعت، به نقاط بکر و روستایی اطراف آمده است. او در ابتدا با شخصی به اسم Gary آشنا شده که خودش در این کار استاد است. او راهنمایی‌های لازم را به شما می‌دهد و از طرفی، مأموریت‌های مختلف را بر عهده شما قرار داده تا لطفش را جبران کنید. گیم پلی بازی، تلفیقی از گشت‌وگذار و بقا در طبیعی زیبا و گاه خطرناک است.

شما باید با استفاده از منابع مختلفی که پیدا می‌کنید، تجهیزات خودتان را ساخته و آن‌ها را ارتقا دهید. امکان برپایی چادر و کمپ هم وجود داشته تا بتوانید لحظه‌ای استراحت کنید، آتشی درست کرده و شب را در جنگل اقامت داشته باشید. زمانی که از مقر اصلی خود فاصله گرفته‌اید، بهتر است مکانی مناسب را برای کمپ زدن انتخاب کنید که از موقعیت اطراف و همین‌طور حیوانات وحشی منطقه، اطلاعات خوبی به شما بدهد.

سیستم Level هم در بازی وجود داشته و به‌مرور با پیشروی در بازی، گشت‌وگذار و شکار حیوانات وحشی مختلف، سطح Level شما بیشتر می‌شود که دسترسی تجهیزات بهتر و سلاح‌های جدیدتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. گرافیک بازی نیز از دیگر نکات مثبتش است که محیط‌های زیبا و جذاب طبیعی را به‌خوبی به تصویر کشیده است تا تجربه طبیعت‌گردی و کمپ زدن شما، لذت‌بخش‌تر شود. اگر دوست دارید از پشت صفحه‌نمایش خود، به طبیعت سفرکرده و چند روزی را در آن سپری کنید، Open Country را از دست ندهید.

عکس های بیشتر بازی :

خرید بازی Open Country برای pc کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز :
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7, 8, 10
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950

خرید بازی کامپیوتر

 

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 120 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Open Country برای pc کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید