خرید بازی Stronghold Crusader 2 جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

Stronghold Crusader را به یاد دارید؟ عنوانی که از زمان انتشارش تا کنون خاطرات خوش بسیاری را برایمان رغم زد. عنوانی که مارا به سمت و سوی بازی‌های استراتژی کشاند ولی هیچ بازی‌ای به اندازه‌ی خودش لذت بخش نبود. عنوانی که همه ما با نام جنگ‌های صلیبی آن را شناختیم. Firefly Studio با ساخت Stronghold Crusader در سال ۲۰۰۱ انقلابی در بازی‌های استراتژی به وجود آورد. بازی‌ای ساخت که همه چیزش عالی بود و هیچ نقصی در آن مشاهده نمی‌شد. بعد از آن نسخه بازی‌های مختلفی بر ادامه‌ی سری Stronghold ساخته شدند ولی هیچ کدام نتوانستند موفقیت Stronghold Crusader را تکرار کنند. ساخت دنباله‌ای بر این عنوان ارزشمند چیزی نیست که هر سازنده‌ای بتواند انجام دهد. بنابراین در سال ۲۰۱۴ بود که نسخه‌ی جدید و دنباله‌ی بازی Stronghold Crusader معرفی و پس از حواشی بسیار عرضه شد. حال باید دید آیا استدیو فایر فلای توانسته به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند و موفقیت‌های نسخه اول را برای باری دیگر تکرار کند؟

۴۳۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Stronghold Crusader 2 جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

تعداد دیسک های بازی :۱ دیسک

خرید بازی Stronghold Crusader 2 جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

خرید بازی Stronghold Crusader 2 را به یاد دارید؟ عنوانی که از زمان انتشارش تا کنون خاطرات خوش بسیاری را برایمان رغم زد. عنوانی که مارا به سمت و سوی بازی‌های استراتژی کشاند ولی هیچ بازی‌ای به اندازه‌ی خودش لذت بخش نبود. عنوانی که همه ما با نام جنگ‌های صلیبی آن را شناختیم. Firefly Studio با ساخت Stronghold Crusader در سال ۲۰۰۱ انقلابی در بازی‌های استراتژی به وجود آورد. بازی‌ای ساخت که همه چیزش عالی بود و هیچ نقصی در آن مشاهده نمی‌شد. بعد از آن نسخه بازی‌های مختلفی بر ادامه‌ی سری Stronghold ساخته شدند ولی هیچ کدام نتوانستند موفقیت Stronghold Crusader را تکرار کنند. ساخت دنباله‌ای بر این عنوان ارزشمند چیزی نیست که هر سازنده‌ای بتواند انجام دهد. بنابراین در سال ۲۰۱۴ بود که نسخه‌ی جدید و دنباله‌ی بازی Stronghold Crusader معرفی و پس از حواشی بسیار عرضه شد. حال باید دید آیا استدیو فایر فلای توانسته به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند و موفقیت‌های نسخه اول را برای باری دیگر تکرار کند؟

در این عنوان گیم پلی عنصر اصلی بازی می‌باشد. بازی از دو مد مختلف تشکیل شده است. مد اول که همان طی کردن مراحل داستانی می‌باشد که تقریباً تمامی شخصیت‌های نسخه‌ی قبل نیز در این بخش حضور دارند. مد بعدی همان مد محبوبی است که می‌توانستیم ۸ نفر از فرماندهان و پادشاهان را انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت دوست یا دشمن چیده و به نبرد با یک دیگر بپردازیم. در این حالت نقشه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با توجه به خواسته‌تان هر کدام را به دو صورت یک به یک یا چهار به چهار انتخاب کنید. همانند نسخه‌ی قبلی می‌توانید مقدار مالیات و جیره‌ی غذایی خود را انتخاب کنید و به تولید سنگ؛ قیر،، آهن و … بپردازید. سیستم مذاکره در بازی نیز وجود دارد که می‌توانید به دیگران پیشنهاد صلح و درخواست چیزی بدهید یا به آن‌ها هدیه‌ای بدهید و تبدیل به دوست خودتان بکنید! میزان محبوبیت نیز همانند نسخه‌ی قبل نقش مهمی را دارد و اگر این میزان پایین باشد مردم روستا شمارا ترک خواهند کرد و جمعیتتان به شدت کاهش می‌یابد. اما از قابلیت‌های جدیدی که به بازی اضافه شده است می‌توان به طوفان شن، سربازان جدید در هر دو سرباز خانه، و کمبود منابع اشاره کرد. کمبود منابع شمارا بدجور درگیر خود می‌کند، زیرا اکثر نقشه‌های بازی، همه در بیابان جریان دارند و درخت‌های کمی برای درست کردن چوب پیدا می‌شوند. اما طوفان شن ممکن است تمام زحمت‌هایتان را به باد بدهد! اگر حواستان نباشد و سربازانتان را در لابه لای درختان و یا پشت دیواری قرار ندهید طوفان ممکن است همه‌ی آن‌ها را از بین ببرد. طوفان باعث نابودی دیوارهایتان نیز می‌شود و بعد از آن دشمن با سوءاستفاده ی سریع می‌تواند راحت به مرزهای شما نفوذ کند.

گرافیک Stronghold Crusader II بسیار خوب است. تکسچرهای با کیفیت، نورپردازی بسیار زیبا و طراحی خوب چه سربازان و چه ساختمان‌ها همگی به بهترین نحو کار شده‌اند. افکت‌های طبیعی دیگر نیز چون انفجارها، گرد خاک و… نیز در بازی بسیار زیبا طراحی شده‌اند.

صداگذاری بازی، مخصوصاً عربده‌های سربازان نیز پیشرفت قابل توجهی کرده است. موسیقی بازی نه تنها گلچینی از بهترین‌های نسخه‌ی قبلی می است، بلکه تلفیقی از موسیقی اعراب با اروپایی را ارائه می‌دهد و شما را غرق در اتمسفر قرون وسطایی خود می‌کند. صداگذاری در نبردها و صدای برخورد شمشیرها و پرتاب کمان‌ها شمارا در حس و حال یک جنگ واقعی رها می‌کند.

عکس های بیشتر بازی :

خرید بازی Stronghold Crusader 2 جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

خرید بازی PC

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 100 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Stronghold Crusader 2 جنگ های صلیبی برای کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید