خرید بازی Knight Squad 2 برای PC کامپیوتر

Knight Squad 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال ۲۰۲۱ توسط Chainsawesome Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، یک عنوان جدید آرکید با قابلیت بازی چند نفره است که شما در آن باید شوالیه‌ دلخواه خود را از بین ده‌ها گزینه موجود انتخاب کنید و سپس وی را به انواع تجهیزات جنگی مجهز و برای یک تجربه حماسی در میدان نبرد آماده شوید. در نسخه دوم این بازی، تعداد بیشتری از شخصیت‌ها برای شما تعبیه شده‌اند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، نبردی جذاب و تماشایی را به تصویر بکشید.

۴۸۹۰۰ تومان

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

خرید بازی Knight Squad 2 برای PC کامپیوتر

تعداد دیسک های بازی : ۱ دیسک

خرید بازی Knight Squad 2 برای PC کامپیوتر

خرید بازی Knight Squad 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال ۲۰۲۱ توسط Chainsawesome Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، یک عنوان جدید آرکید با قابلیت بازی چند نفره است که شما در آن باید شوالیه‌ دلخواه خود را از بین ده‌ها گزینه موجود انتخاب کنید و سپس وی را به انواع تجهیزات جنگی مجهز و برای یک تجربه حماسی در میدان نبرد آماده شوید. در نسخه دوم این بازی، تعداد بیشتری از شخصیت‌ها برای شما تعبیه شده‌اند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، نبردی جذاب و تماشایی را به تصویر بکشید.

شما در بازی می‌توانید با شمشیر خود برای غافل‌گیر کردن دشمن حرکت کنید و یا اینکه از اسلحه بازوکا برای رویارویی با دشمن استفاده کنید و با اسب شاخدار خود، رقبا را نابود کنید و قهرمان میدان شوید. این بازی به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هم به صورت یک نفره و هم چند نفره با دوستان، وارد میدانی جذاب و سرگرم‌کننده از نبرد شوالیه‌ها شوید و مهارت خود را در این زمینه به نمایش بگذارید.

عکس های بیشتر بازی :

خرید بازی Knight Squad 2 برای PC کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2nd generation Core i3, AMD A6, or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 GT, AMD 5670, Intel HD 3000
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

خرید بازی PC

برچسب:
مشخصات کلی
وزن 100 گرم
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بازی Knight Squad 2 برای PC کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید